Stanowisko ds. informatyzacji i promocji gminy

Do jego zadań należy w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji stosowanych systemów i programów komputerowych oraz ich licencji w Urzędzie Gminy;
2) prowadzenie ewidencji baz danych Urzędu Gminy;
3) organizowanie, wdrażanie i eksploatacja systemów i programów komputerowych w Urzędzie Gminy;
4) ustalanie uprawnień dostępu do danych zawartych w bazach komputerowych, zakup, wdrażanie i eksploatacja zewnętrznych baz danych;
5) przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników Urzędu Gminy z zakresu obsługi komputera w przypadku nowo wdrażanych spraw informatycznych (według potrzeb);
6) wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego w Urzędzie Gminy;
7) prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz dokonywanie inwentaryzacji wycofywania z użytku zużytego sprzętu komputerowego;
8) nadzór informatyczny nad elektronicznym obiegiem dokumentów oraz jego wdrażaniem;
9) obsługa informatyczna Systemu Informacji Oświatowej (SIO);
10) prowadzenie i aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej;
11) prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Gminy;
12) prowadzenie i aktualizacja profilu gminnego na portalu społecznościowym;
13) wdrażanie i utrzymywanie podpisu elektronicznego;
14) opracowywanie i prezentowanie w formie multimedialnej, prognoz, analiz, ocen oraz sprawozdań w ramach prowadzonych spraw przez Urząd Gminy;
15) koordynowanie prac z operatorami telefonii stacjonarnej i komórkowej, analiza zawieranych umów itp.;
16) wykonywanie zadań w zakresie cyberbezpieczeństwa;
17) pełnienie funkcji administratora systemów informatycznych;
18) obsługa sesji rady gminy i koordynacja działań w zakresie zapewnienia dostępności cyfrowej transmisji z obrad rady gminy;
19) prowadzenie spraw promocji gminy i gazety samorządowej „Nasza Gmina Zakrzewo”;
20) promowanie integracji europejskiej;
21) pełnienie funkcji koordynatora ds. dostępności;
22) pełnienie funkcji Lokalnego Administratora Systemu „LAS”;
23) współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi gminy.

Stanowiska

Podinspektor ds. informatyzacji i promocji gminy

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 sierpnia 2025 07:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Kamil Nowak
Ilość wyświetleń: 31
01 sierpnia 2025 07:56 (Kamil Nowak) - Dodanie stanowiska: Podinspektor ds. informatyzacji i promocji gminy .
01 sierpnia 2025 07:56 (Kamil Nowak) - Zmiana danych jednostki.
01 sierpnia 2025 07:55 (Kamil Nowak) - Utworzenie jednostki.