Zakrzewo, dnia 2006-09-12
OGŁOSZENIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o wartości poniżej 60 000 euro.
Gmina Wiejska Zakrzewo, ul. Leśna nr 1, 87-707 Zakrzewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel.: 0 prefiks 54 2720931 fax.: 0 prefiks 54 2720346 nr REGON: 000994549, NIP: 891-10-10-496, ogłasza przetarg nieograniczony, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), na sprzedaż 5 500 litrów oleju napędowego.
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż 5 500 litrów oleju napędowego na potrzeby:
autobusu szkolnego i pojazdów pożarniczych będących własnością gminy Zakrzewo.
CPV 23121100-2.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od września 2006 r. do dnia 31 grudnia 2006 r..
III. SPOSÓB UZYSKANIA SIWZ.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w Urzędzie Gminy w Zakrzewie, pokój nr 14, w godz. 800 – 1400 oraz zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.bip.bazagmin.pl/zakrzewo-kp.
IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2
2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
3. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
a) jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych,
b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia,
f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić
na podstawie art. 88 Prawo zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny,
g) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
V. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena /koszt/ - 100 %
VII. MIEJSCE, TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Oferty można składać w Urzędzie Gminy w Zakrzewie, pokój nr 8 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 września 2006 r. do godz. 1000.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, tj. 22 września 2006 r..
IX. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ.
Zamawiający nie zamierza zawiera umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW PRZETARGU.
Zamawiający powiadomi wykonawców pisemnie o wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru oraz ogłosi wynik przetargu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Zakrzewie i stronie internetowej.
X. KONTAKT Z WYKONAWCAMI:
Do kontaktu z wykonawcami uprawniony jest Jan Bąk, pokój nr 14, tel. (0prefiks54) 2720941.
Wójt
/-/ mgr inż. Marek Ziemiński
Zakrzewo, dnia 2006-09-12
Ir 341-2-9-3/06
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA /SIWZ/
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Wiejska Zakrzewo
ul. Leśna 1,
87 – 707 Zakrzewo
woj. kujawsko - pomorskie
tel.: 0 (prefiks) 54 2720931,
fax: 0 (prefiks) 54 2720346,
NIP 891-10-10-496,
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż 5 500 l oleju napędowego na potrzeby autobusu szkolnego i pojazdów pożarniczych będących własnością gminy Zakrzewo.
Olej napędowy sprzedawany będzie partiami – w ilościach zgodnych z każdorazowymi zamówieniami.
CPV 23121100-2.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia od września 2006 r. do dnia 31 grudnia 2006 r.
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
3. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
a) jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych,
b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia,
f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić
na podstawie art. 88 Prawo zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny,
g) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków, których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych wykonawca musi złożyć dokumenty:
a) formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ),
b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy – Prawo
zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ),
c) oświadczenie o braku zaległości w uiszczaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, a także że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym (załącznik Nr 3 do SIWZ),
d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. W/w dokumenty mogą być przedstawione
w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez wykonawcę,
e) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
w pieniądzu,
f) parafowane wzory umów (załącznik Nr 4 do SIWZ).
VII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW,
A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z WYKONAWCAMI.
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych
w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
2. Numer telefonu 0 prefiks 54 2720931, numer faksu 0 prefiks 54 2720346.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu
lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do
adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji
istotnych warunków zamówienia nie później niż na sześć dni przed upływem terminu
składania ofert.
5. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować
na adres zamawiającego: Wójt Gminy Zakrzewo, ul. Leśna 1, 87 – 707 Zakrzewo, tel.: (0
prefiks 54) 2720931, faks: (0 prefiks 54) 2720346.
6. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania jest Jan Bąk – kierownik referatu inwestycji, rolnictwa i
rozwoju gminy, tel.: (0 prefiks 54) 2720941, pokój nr 14, w godz. 900 - 14 00.
7. Zamawiający jednocześnie prześle treść wyjaśnienia wszystkim wykonawcom, którym
przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródeł
zapytania.
8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed
upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację zamawiający przekazuje niezwłocznie
wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ.
9. W celu umożliwienia wykonawcom uwzględnienia otrzymanych wyjaśnień
w przygotowanych ofertach lub wprowadzenia w nich zmian zamawiający przedłuży
określony w SIWZ termin składania ofert. W takim przypadku wszelkie prawa
i zobowiązania zamawiającego i wykonawcy dotyczące wcześniej ustalonego terminu
będą podlegały nowemu terminowi.
10. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców.
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, tj. 22 września 2006 r.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT.
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, której integralną część stanowi wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy.
2. Do oferty muszą być dołączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami pkt VI.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, napisana w sposób trwały i podpisana przez Wykonawcę lub osobę przez Niego prawnie umocowaną. Jeśli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez osoby pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.
4. Oferta musi być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja musi rozpoczynać się od numeru 1 umieszczonego na pierwszej stronie oferty, każda strona oferty powinna być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do podpisywania oferty.
5. Cena oferty, jak również wszystkie ceny jednostkowe powinny być podane w złotych polskich. Ostateczna cena oferty winna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wszystkie dokumenty, a także wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę.
7. Wykonawca powinien złożyć ofertę w nieprzezroczystej, zamkniętej kopercie, opatrzonej nazwą i adresem wykonawcy, zaadresowanej do zamawiającego na adres: Wójt Gminy Zakrzewo, ul. Leśna 1, 87 -707 Zakrzewo, woj. kujawsko – pomorskie i oznaczonej „Oferta na sprzedaż oleju napędowego”.
8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o powyższym przed upływem terminu składania ofert.
9. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu zostanie przygotowane zgodnie z postanowieniem pkt 6, koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
10. Ofertę złożoną po terminie zwraca się wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Zakrzewie, ul. Leśna 1, 87 – 707 Zakrzewo, woj. kujawsko – pomorskie, w pokoju nr 8.
2. Termin składania ofert upływa w dniu 22 września 2006 r. o godz. 10 00.
3. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w dniu 22 września 2006 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Zakrzewie, ul. Leśna 1, 87 – 707 Zakrzewo, woj. kujawsko – pomorskie, w pokoju nr 6.
4 Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert.
5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
6. Po otwarciu ofert, zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także
informacje dotyczące ceny oferty.
7. Informacje, o których mowa w pkt 5 i 6 zamawiający przekazuje niezwłocznie
wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
8. Koperty oznaczone „WYCOFANIE” zostaną otwarte i odczytane w pierwszej kolejności.
9 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między
zamawiającym a wykonawcom negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie
jakiejkolwiek zmiany w jej treści oprócz poprawy w tekście oferty oczywistych omyłek
pisarskich oraz omyłek rachunkowych w obliczaniu ceny o czym zamawiający
niezwłocznie zawiadamia wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. Zamawiający
poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób zgodny z art. 88 ustawy –
Prawo zamówień publicznych. .
10. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom
określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą.
11. O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali
się o udzielenie zamówienia, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę
wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru.
XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich. Cenę oferty należy określić
w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać
wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą dokonywane
w złotych polskich.
W przypadku wystąpienia omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny, zamawiający poprawia
omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób: w przypadku mnożenia cen
jednostkowych i liczby jednostek miar: jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny
jednostkowej oraz liczby jednostek miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę
jednostek miar oraz cenę jednostkową.
XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH
KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena /koszt/ - 100 %
Algorytm oceny ofert:
W min
F = ------- x 100 % x 100 pkt
W of
gdzie:
F - ogólna ocena oferty
W min - najniższa oferowana cena
W of - cena danej oferty
2. Wszystkie oceny członków komisji przetargowej zostaną wpisane do protokołu
i podsumowane.
3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
2. Wykonawca jest zobowiązany do skontaktowania się z zamawiającym w terminie wskazanym w celu uzgodnienia wszystkich kwestii zawieranej umowy, przy czym w umowie nie mogą być zawarte mniej korzystne postanowienia niż we wzorze umowy (załącznik Nr 4 do SIWZ).
XV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.
1. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH.
Ogólne warunki umowy, istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zawiera wzór umowy, (załącznik Nr 4 do SIWZ).
XVII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych przysługują środki ochrony prawnej.
2. Przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców wpisanych na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej prowadzoną przez Prezesa Urzędu.
3. Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest zobowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego.
4. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej lub na stronach portalu internetowego Urzędu. Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy. Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie lub wniesiony przez podmiot nieuprawniony. O wniesieniu protestu oraz jego treści i zarzutach zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawców uczestniczących w postępowaniu, którzy przystępując do protestu w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu. Wykonawca, który nie przystąpił do protestu, nie może następnie wnieść protestu, powołując się na te same okoliczności.
5. Zamawiający rozstrzyga protest nie później niż w terminie 10 dni od dnia jego wniesienia. Brak rozstrzygnięcia protestu w tym terminie uznaje się za jego oddalenie. Rozstrzygniecie protestu wraz z jego uzasadnieniem zamawiający przekazuje podmiotowi, który wniósł protest, oraz wykonawcom, którzy przystąpili do postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu. W przypadku uwzględnienia protestu zamawiający powtarza oprotestowaną czynność lub dokonuje czynności bezprawnie zaniechanej o czym informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców.
6. Od oddalenia lub odrzucenia protestu nie przysługuje odwołanie.
Załączniki:
1. Formularz oferty.
2. Druk oświadczenia art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
3. Druk oświadczenia o nie zaleganiu z opłatami US i ZUS.
4. Druk umowy.
Załącznik Nr 1 do SIWZ
...................................................................
miejscowość, data
...................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
Gmina Wiejska Zakrzewo
ul. Leśna 1
87 – 707 Zakrzewo
woj. kujawsko - pomorskie
O F E R T A
Nawiązując do ogłoszenia z dnia 12 września 2006 r. o przetargu nieograniczonym na sprzedaż oleju napędowego w ilości 5 500 litrów na potrzeby autobusu szkolnego i pojazdów pożarniczych będących własnością gminy Zakrzewo.
1. Oferujemy sprzedaż oleju napędowego w ilości 5 500 litrów, o parametrach fizyko –
chemicznych zgodnych z PN, za kwotę:
- wartość netto: ………………………… zł, słownie: …………………………………………
………………………………………………………..……………………………………….
- podatek VAT: ……………………….. zł, słownie: .…………………………………………
………………………………………………………..……………………………………….
- wartość brutto: ………………………. zł, słownie: ….………………………………………
………………………………………………………….……………………………………..
zgodnie z załączonym formularzem cenowym.
2. Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania
zamówienia.
3. Oświadczamy, że:
- zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zamówienia,
- akceptujemy wskazany w SIWZ czas związania ofertą,
- sprzedaż objętą zamówieniem wykonamy sami.
4. Oświadczamy, że dołączony do zaproszenia wzór umów zostały przez nas zaakceptowany
i zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do zawarcia umowy na
warunkach w nich określonych, w miejscu i terminie wyznaczonym przez
Zamawiającego.
Integralną częścią niniejszej oferty są załączniki:
- zgodnie z pkt VI SIWZ.
................................................... Podpis i pieczęć Wykonawcy
Załącznik Nr 2 do SIWZ
..............................................
Pieczęć wykonawcy
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177z późn. zm.), oświadczam co następuje:
Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego: ja, niżej podpisany, reprezentując firmę, której nazwa jest wskazana w pieczęci nagłówkowej, jako upoważniony na piśmie lub wpisany w odpowiednich dokumentach rejestrowych, w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy oświadczam, że:
1. spełniamy warunki ubiegania się o zamówienie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, który brzmi:
Art. 22.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia.
2. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, które brzmią:
Art. 24.
1. Z postępowania o udzielanie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności,chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
Jednocześnie stwierdzam, iż świadom jestem odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Uwaga: prosimy o nie zmienianie formy oświadczenia.
..................................................................... ............................................................................
Miejscowość, data Pieczęć i podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli
Załącznik Nr 3 do SIWZ
........................................., dnia .....................................
.............................................................
pieczęć firmowa wykonawcy
O Ś W I A D C Z E N I E
Ja .......................................................................................................................................
niżej podpisany oświadczam, że firma, którą reprezentuję nie zalega z odpłatnością składek
na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w
.......................................................................................................................................................
lub w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w ……………………………………….
…………………………………………………………………………………………………..
oraz nie zalega w uiszczaniu podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym
w ................................................................................................................................................. .
….................................................................
podpis wykonawcy lub osoby uprawnionej
do występowania w imieniu firmy
UMOWA Nr …./2005 (WZÓR) Załącznik Nr 4 do SIWZ.
zawarta w dniu …………………… r., w Zakrzewie, pomiędzy:
Gminą Wiejską Zakrzewo, ul. Leśna 1, 87 – 707 Zakrzewo, woj. kujawsko – pomorskie,
którą reprezentuje mgr inż. Marek Ziemiński – Wójt Gminy,
zwaną dalej „kupującym”,
a
………………………………………………………………., zwanym dalej „sprzedającym”
w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, treści następującej:
§ 1
1. Sprzedający sprzedaje, a kupujący kupuje olej napędowy, zwany w dalszej treści umowy
„olejem”, w ilości 5 000 litrów, dla potrzeb autobusu szkolnego stanowiącego własność
gminy Zakrzewo, w okresie od dnia ….. czerwca 2006 r. do dnia 31 grudnia 2006 r..
2. Sprzedający oświadcza, że sprzedawany olej spełnia wymagania techniczne, zgodne z PN
dla tego rodzaju paliwa.
§ 2
1. Sprzedający zobowiązany jest do wydawania oleju każdorazowo na odrębne zamówienia
kupującego, określające ilość oleju.
2. Do wystawiania zamówień upoważniona jest w imieniu kupującego Anna Cerak -
Kierownik Zespołu Obsługi Szkół w Zakrzewie.
Zamówienia będą składane do sprzedającego na nr telefonu …………..
§ 3
1. Sprzedający zobowiązany jest wydawać zamawiany olej w ciągu 1 dnia roboczego od
dnia otrzymania zamówienia.
2. Sprzedający zobowiązuje się do pokrycia kosztów dojazdu do stacji paliw z miejsca
garażowania i powrotu do miejsca garażowania pojazdów stanowiących własność gminy
Zakrzewo, według norm zużycia paliwa przewidzianych dla danego pojazdu. Zwrot
kosztów, o których mowa wyżej, będzie następował na podstawie wystawionej faktury
przez kupującego, dla której podstawą będzie rejestr pobranego paliwa potwierdzony przez
sprzedawcę. Faktury będą wystawiane w terminach określonych w § 6 pkt 1.
3. Wydawanie oleju winno być realizowane w godzinach od 730 do 1430 w dniach pracy
kupującego.
4. Dowodem wydania oleju będzie pisemne potwierdzenie dokonane przez upoważnionego
pracownika kupującego po sprawdzeniu ilości oleju. Odbiór ilościowy będzie dokonywany
wg wskazań legalizowanych urządzeń pomiarowych, w które wyposażona jest stacja paliw.
§ 4
1. Cena jednostkowa za olej została określona w załączniku nr 1 do umowy.
2. Cena całkowita za sprzedany olej określona w załączniku nr 1 do umowy nie przekroczy
kwoty:
netto: ……………….. zł, słownie: ………………………………………………………..,
podatek VAT: …………… zł, słownie: ……………………………………………………,
brutto: ………….. zł, słownie: ……………………………………………………………..,
3. Każda ze stron umowy może wystąpić o zmianę ceny 1 litra paliwa. W takim przypadku
stosunek ceny detalicznej 1 litra do średniej ceny publikowanej w Internecie przez Polską
Izbę Paliw Płynnych nie może być mniej korzystny dla kupującego niż zaoferowany w
ofercie. Adres internetowy – http://www.paliwa.pl/. Przy zmianie ceny dopuszcza się
odchylenie ceny detalicznej do 5 groszy w stosunku do ceny wynikającej z proporcji ceny
ofertowej do średniej ceny publikowanej w Internecie przez Polską Izbę Paliw Płynnych.
Na dzień składania ofert (22 września 2006 r.) średnia cena detaliczna oleju napędowego
wynosiła ……………… zł za 1 litr i stosunek ceny detalicznej oferowanej przez
sprzedającego nie może być mniej korzystny niż ………….. : ……………. = ………… %,
4. Sprzedający zobowiązuje się do każdorazowego powiadamiania kupującego o zmianie cen.
Informacja o zmianie cen musi być dostarczona do kupującego faksem na numer 0-54
2720346.
§ 5
Sprzedającemu nie przysługują wobec kupującego roszczenia odszkodowawcze z tytułu sprzedania mniejszej ilości oleju niż określonej w załączniku nr 1 do umowy.
§ 6
1. Strony dokonywać będą rozliczenia realizacji umowy na podstawie faktury wystawianej
przy każdorazowym tankowaniu.
2. Kupujący będzie dokonywał zapłaty należności przelewem na konto sprzedającego w ciągu
14 dni od daty otrzymania przez kupującego prawidłowo wystawionej faktury. Płatnikiem
będzie: Zespół Obsługi Szkół, ul. Leśna 1, 87 – 707 Zakrzewo, woj. kujawsko – pomorskie,
Regon: 911312036, NIP: 891-15-10-738.
3. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym kupujący polecił swemu bankowi przelać na
wskazane w ust. 2 konto kwotę wynikającą z prawidłowo wystawionej faktury.
4. Sprzedającemu od faktur niezapłaconych w terminie określonym zgodnie z ust. 2 i 3
przysługują odsetki ustawowe.
§ 7
1. Sprzedający zobowiązuje się zapłacić kupującemu kary umowne w wysokości:
a) 10% łącznej wartości przedmiotu zamówienia, w przypadku odstąpienia od umowy
z powodu okoliczności, za które odpowiada sprzedający,
b) 0,5% ceny nie dostarczonych zgodnie z zamówieniem materiałów – za każdy dzień
zwłoki, licząc od wymaganego w myśl § 3 ust. 1 terminu wydania.
2. Postanowienia ust. 1 nie wyłączają prawa kupującego do dochodzenia od sprzedającego
odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, jeżeli wartość powstałej szkody
przekroczy wysokość kar umownych.
§ 8
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień
do umowy, niekorzystnych dla kupującego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby
zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferenta, chyba, że konieczność
wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy.
§ 9
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, kupujący może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku sprzedający może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§ 10
W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy – Prawo zamówień publicznych.
§ 11
Spory wynikłe z realizacji niniejszej umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby kupującego.
§ 12
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. SPRZEDAJĄCY: KUPUJĄCY:
Załącznik Nr 4 do SIWZ.
UMOWA Nr …./2005 (WZÓR)
zawarta w dniu …………………… r., pomiędzy:
Gminą Wiejską Zakrzewo, ul. Leśna 1, 87 – 707 Zakrzewo, woj. kujawsko – pomorskie, którą reprezentuje mgr inż. Marek Ziemiński – Wójt Gminy, zwaną dalej „kupującym”,
a
………………………………………………………………., zwanym dalej „sprzedającym”
w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, treści następującej:
§ 1
1. Sprzedający sprzedaje, a kupujący kupuje olej napędowy, zwany w dalszej treści umowy
„olejem”, w ilości 500 litrów, dla potrzeb pojazdów pożarniczych stanowiących własność
gminy Zakrzewo, w okresie od dnia ….. września 2006 r. do dnia 31 grudnia 2006 r..
2. Sprzedający oświadcza, że sprzedawany olej spełnia wymagania techniczne, zgodne z PN
dla tego rodzaju paliwa.
§ 2
1. Sprzedający zobowiązany jest do wydawania oleju każdorazowo na odrębne zamówienia
kupującego, określające ilość oleju.
2. Do wystawiania zamówień upoważniony jest w imieniu kupującego Jan Bąk - UG
Zakrzewo. Zamówienia będą składane do sprzedającego na nr telefonu …………..
§ 3
1. Sprzedający zobowiązany jest wydawać zamawiany olej w ciągu 1 dnia roboczego od
dnia otrzymania zamówienia.
2. Sprzedający zobowiązuje się do pokrycia kosztów dojazdu do stacji paliw z miejsca
garażowania i powrotu do miejsca garażowania pojazdów stanowiących własność gminy
Zakrzewo, według norm zużycia paliwa przewidzianych dla danego pojazdu. Zwrot
kosztów, o których mowa wyżej, będzie następował na podstawie wystawionej faktury
przez kupującego, dla której podstawą będzie rejestr pobranego paliwa potwierdzony przez
sprzedawcę. Faktury będą wystawiane w terminach określonych w § 6 pkt 1.
3. Wydawanie oleju winno być realizowane w godzinach od 730 do 1430 w dniach pracy
kupującego.
4. Dowodem wydania oleju będzie pisemne potwierdzenie dokonane przez upoważnionego
pracownika kupującego po sprawdzeniu ilości oleju. Odbiór ilościowy będzie dokonywany
wg wskazań legalizowanych urządzeń pomiarowych, w które wyposażona jest stacja paliw.
§ 4
1. Cena jednostkowa za olej została określona w załączniku nr 1 do umowy.
2. Cena całkowita za sprzedany olej określona w załączniku nr 1 do umowy nie przekroczy
kwoty:
netto: ……………….. zł, słownie: ………………………………………………………..,
podatek VAT: …………… zł, słownie: ……………………………………………………,
brutto: ………….. zł, słownie: ……………………………………………………………..,
3. Każda ze stron umowy może wystąpić o zmianę ceny 1 litra paliwa. W takim przypadku
stosunek ceny detalicznej 1 litra do średniej ceny publikowanej w Internecie przez Polską
Izbę Paliw Płynnych nie może być mniej korzystny dla kupującego niż zaoferowany w
ofercie. Adres internetowy – http://www.paliwa.pl/. Przy zmianie ceny dopuszcza się
odchylenie ceny detalicznej do 5 groszy w stosunku do ceny wynikającej z proporcji ceny
ofertowej do średniej ceny publikowanej w Internecie przez Polską Izbę Paliw Płynnych.
Na dzień składania ofert (22 września 2006 r.) średnia cena detaliczna oleju napędowego
wynosiła ……………… zł za 1 litr i stosunek ceny detalicznej oferowanej przez
sprzedającego nie może być mniej korzystny niż ………….. : ……………. = ………… %,
4. Sprzedający zobowiązuje się do każdorazowego powiadamiania kupującego o zmianie cen.
Informacja o zmianie cen musi być dostarczona do kupującego faksem na numer 0-54
2720346.
§ 5
Sprzedającemu nie przysługują wobec kupującego roszczenia odszkodowawcze z tytułu sprzedania mniejszej ilości oleju niż określonej w załączniku nr 1 do umowy.
§ 6
1. Strony dokonywać będą rozliczenia realizacji umowy na podstawie faktury wystawianej
przy każdorazowym tankowaniu.
2. Kupujący będzie dokonywał zapłaty należności przelewem na konto sprzedającego w ciągu
14 dni od daty otrzymania przez kupującego prawidłowo wystawionej faktury. Płatnikiem
będzie: Urząd Gminy w Zakrzewie, ul. Leśna 1, 87 – 707 Zakrzewo, woj. kujawsko –
pomorskie, Regon: 000994549, NIP: 891-10-10-496.
3. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym kupujący polecił swemu bankowi przelać na
wskazane w ust. 2 konto kwotę wynikającą z prawidłowo wystawionej faktury.
4. Sprzedającemu od faktur niezapłaconych w terminie określonym zgodnie z ust. 2 i 3
przysługują odsetki ustawowe.
§ 7
1. Sprzedający zobowiązuje się zapłacić kupującemu kary umowne w wysokości:
a) 10% łącznej wartości przedmiotu zamówienia, w przypadku odstąpienia od umowy
z powodu okoliczności, za które odpowiada sprzedający,
b) 0,5% ceny nie dostarczonych zgodnie z zamówieniem materiałów – za każdy dzień
zwłoki, licząc od wymaganego w myśl § 3 ust. 1 terminu wydania.
2. Postanowienia ust. 1 nie wyłączają prawa kupującego do dochodzenia od sprzedającego
odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, jeżeli wartość powstałej szkody
przekroczy wysokość kar umownych.
§ 8
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień
do umowy, niekorzystnych dla kupującego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby
zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferenta, chyba, że konieczność
wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy.
§ 9
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, kupujący może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku sprzedający może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§ 10
W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy – Prawo zamówień publicznych.
§ 11
Spory wynikłe z realizacji niniejszej umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby kupującego.
§ 12
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
SPRZEDAJĄCY: KUPUJĄCY
Załącznik Nr 1 do umowy Nr …/…..
z dnia ………………… 2006 r.
FORMULARZ CENOWY
Lp.
Nazwa artykułu
Jednostka Cena jednostkowa
w zł/litr
Ilość
Wartość netto
w zł
VAT
w zł
Wartość brutto
w zł
1.
Olej napędowy
litr
……………
5 000
………………
…………
……………….
RAZEM:
X
X
X
……………….
…………
……………….
SPRZEDAJĄCY: KUPUJĄCY:
Załącznik do oferty
FORMULARZ CENOWY
Lp.
Nazwa artykułu
Jednostka Cena jednostkowa
w zł/litr
Ilość
Wartość netto
w zł
VAT
w zł
Wartość brutto
w zł
1.
Olej napędowy
litr
……………
6 500
………………
…………
……………….
RAZEM:
X
X
X
……………….
…………
……………….
Podpis i pieczęć Wykonawcy
…………………………..